اسطورهزداییبازنمایی اضطراب شهری و اسطوره زدایی در سینمای ابرقهرمانی با نگاهی به اندیشههای والتر بنیامین [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 141-173]
اضطراببازنمایی اضطراب شهری و اسطوره زدایی در سینمای ابرقهرمانی با نگاهی به اندیشههای والتر بنیامین [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 141-173]
اعتباریابیطراحی و اعتباریابی چارچوب سواد فرهنگی معلمان دورۀ ابتدایی [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 125-172]
افسانههای حشاشینمطالعه تطبیقی محتوای بازی «فرقه اساسینها» و افسانههای حشاشین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 139-172]
الگوی بایستگیالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
انتظاراتالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
ایرانمطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته روزنامهنگاری در ایران و ترکیه [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 239-265]
ایران معاصرمقایسه نقش و راهبردهای روشنفکران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در توسعه سیاسی ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 165-193]
اینستاگرامبازنمایی زنانِ اینفلوئنسر اینستاگرام از زندگی روزمره خانوادگی در دوران کرونا [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 7-40]
اینستاگرامتحلیل گفتمان فرهنگی سلبریتیهای زن ایرانی در فضای مجازی (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام مهناز افشار) [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 41-69]
ب
باروری پایینپیشبینی تغییر رفتار باروری زنان در استان تهران بر اساس رویکرد فرهنگی با استفاده از مدلسازی عامل بنیان [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 41-83]
بازارهای مالیتأثیر رسانهها و شبکههای اجتماعی و مجازی بر خطمشی و تصمیمات سرمایهگذاران بازارهای مالی [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 7-24]
بازنماییبازنمایی «غیرت ناموسی» در سینمای دهه 1390 ایران [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 195-222]
بازی فرقة اساسینهامطالعه تطبیقی محتوای بازی «فرقه اساسینها» و افسانههای حشاشین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 139-172]
بازیهای رایانهای تاریخیمطالعه تطبیقی محتوای بازی «فرقه اساسینها» و افسانههای حشاشین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 139-172]
برنامهریزی آموزشیمطالعه عوامل پیشران و بازیگران مؤثر در تحولات آینده آموزش زبانهای قومی و محلی در ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 51-86]
برنامۀ درسیمطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته روزنامهنگاری در ایران و ترکیه [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 239-265]
پ
پیشرانشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده شبکههای اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانههای جمعی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 65-102]
ت
تحلیل بازیگرمطالعه عوامل پیشران و بازیگران مؤثر در تحولات آینده آموزش زبانهای قومی و محلی در ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 51-86]
تحلیل روایتبازنمایی زنانِ اینفلوئنسر اینستاگرام از زندگی روزمره خانوادگی در دوران کرونا [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 7-40]
تحلیل گفتمانبازنمایی «غیرت ناموسی» در سینمای دهه 1390 ایران [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 195-222]
تحلیل گفتمانتحلیل گفتمان فرهنگی سلبریتیهای زن ایرانی در فضای مجازی (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام مهناز افشار) [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 41-69]
ترکیهمطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته روزنامهنگاری در ایران و ترکیه [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 239-265]
تصمیمات و تمایلات سرمایهگذارتأثیر رسانهها و شبکههای اجتماعی و مجازی بر خطمشی و تصمیمات سرمایهگذاران بازارهای مالی [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 7-24]
توسعه سیاسیمقایسه نقش و راهبردهای روشنفکران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در توسعه سیاسی ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 165-193]
تولید بدنهای رام و مطیعروایت پدیدارشناسانه فقرای نامرئی از فقر [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 85-123]
دورکاریشناسایی راهکارهای دورکاری و قرنطینه خانگی از دیدگاه زنان عضو هیأت علمی در ایام کرونا با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 103-138]
دوره ارتباطیابعاد ارتباطی مناسک در جهان معاصر: فراگرد ارتباطی در راهپیمایی اربعین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
دیپلماسی فرهنگیالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
دینداریپیشبینی تغییر رفتار باروری زنان در استان تهران بر اساس رویکرد فرهنگی با استفاده از مدلسازی عامل بنیان [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 41-83]
دین فرهنگیتلازم ظاهر و باطن در نظریه قرآنی مناسک استنطاق آموزههای فرهنگی سوره مبارکه حج [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 25-50]
ر
راهپیمایی اربعینابعاد ارتباطی مناسک در جهان معاصر: فراگرد ارتباطی در راهپیمایی اربعین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
رخدادمطالعهای بر رخداد لیوتاری در فراسینما نمونههای موردی: فیلمهای «کلوزآپ» و «زیر درختان زیتون» [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 173-194]
رسانهشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده شبکههای اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانههای جمعی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 65-102]
رسانههای ارتباطی سنتیبررسی فرایندهای فاصلهگزینی مردم از مطبوعات و راهکارهای کاهش آن: ارائه یک مدل پارادایمی [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 71-110]
رسانههای جمعیشناسایی پیشرانهای مؤثر بر آینده شبکههای اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانههای جمعی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 65-102]
رسانههای جمعیتأثیر رسانهها و شبکههای اجتماعی و مجازی بر خطمشی و تصمیمات سرمایهگذاران بازارهای مالی [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 7-24]
رسانههای جمعیپیشبینی تغییر رفتار باروری زنان در استان تهران بر اساس رویکرد فرهنگی با استفاده از مدلسازی عامل بنیان [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 41-83]
رسانههای نوین ارتباطیبررسی چالشهای ایجاد و گسترش داستانسرایی فرارسانهای در تولیدات رسانهای ایران [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 111-139]
روزنامهنگاریمطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته روزنامهنگاری در ایران و ترکیه [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 239-265]
روشنفکرانمقایسه نقش و راهبردهای روشنفکران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در توسعه سیاسی ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 165-193]
روشنفکریمقایسه نقش و راهبردهای روشنفکران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در توسعه سیاسی ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 165-193]
رویکرد پدیدارشناسیشناسایی راهکارهای دورکاری و قرنطینه خانگی از دیدگاه زنان عضو هیأت علمی در ایام کرونا با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 103-138]
رویکرد فرهنگیپیشبینی تغییر رفتار باروری زنان در استان تهران بر اساس رویکرد فرهنگی با استفاده از مدلسازی عامل بنیان [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 41-83]
ز
زبانهای قومی و محلیمطالعه عوامل پیشران و بازیگران مؤثر در تحولات آینده آموزش زبانهای قومی و محلی در ایران [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 51-86]
زنانبازنمایی «غیرت ناموسی» در سینمای دهه 1390 ایران [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 195-222]
زنان اینفلوئنسربازنمایی زنانِ اینفلوئنسر اینستاگرام از زندگی روزمره خانوادگی در دوران کرونا [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 7-40]
زنان سلبریتیتحلیل گفتمان فرهنگی سلبریتیهای زن ایرانی در فضای مجازی (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام مهناز افشار) [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 41-69]
زیر درختان زیتونمطالعهای بر رخداد لیوتاری در فراسینما نمونههای موردی: فیلمهای «کلوزآپ» و «زیر درختان زیتون» [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 173-194]
س
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامیالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
سبک زندگیواکاوی برساخت معنایی سبک زندگی زنان نسل وای شهر تهران [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 205-236]
سبک زندگیمجازیشدن کلاس درس و فرهنگ دانشگاهی [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 111-139]
سبک زندگی ترجیحیواکاوی برساخت معنایی سبک زندگی زنان نسل وای شهر تهران [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 205-236]
سرمایه فرهنگیمطالعه جامعهشناختی رابطه سرمایه فرهنگی و سواد رسانهای در جوانان 18 تا 34 ساله شهر تهران [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 237-261]
قرنطینه خانگیشناسایی راهکارهای دورکاری و قرنطینه خانگی از دیدگاه زنان عضو هیأت علمی در ایام کرونا با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 103-138]
ک
کارشناسیمطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته روزنامهنگاری در ایران و ترکیه [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 239-265]
کتاب سالآسیبشناسی جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران؛ مبتنی بر موردکاوی [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 207-238]
کشور انگلستانالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
کلوزآپمطالعهای بر رخداد لیوتاری در فراسینما نمونههای موردی: فیلمهای «کلوزآپ» و «زیر درختان زیتون» [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 173-194]
کوید 19بازنمایی زنانِ اینفلوئنسر اینستاگرام از زندگی روزمره خانوادگی در دوران کرونا [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 7-40]
گ
گفتمان انقلاب اسلامیگفتمانکاوی انتقادی نشانهای ملی دوره قاجار و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای وندایک [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 173-204]
گفتمان سلطنتگراگفتمانکاوی انتقادی نشانهای ملی دوره قاجار و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای وندایک [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 173-204]
گفتمانکاویگفتمانکاوی انتقادی نشانهای ملی دوره قاجار و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای وندایک [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 173-204]
ل
لحنتحلیل عنصر لحن در داستانکهای تکآیهای قرآن [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 141-163]
لحن تعلیمیتحلیل عنصر لحن در داستانکهای تکآیهای قرآن [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 141-163]
لحن واعظانهتحلیل عنصر لحن در داستانکهای تکآیهای قرآن [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 141-163]
لیوتارمطالعهای بر رخداد لیوتاری در فراسینما نمونههای موردی: فیلمهای «کلوزآپ» و «زیر درختان زیتون» [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 173-194]
م
مجازیشدنمجازیشدن کلاس درس و فرهنگ دانشگاهی [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 111-139]
مخاطببررسی فرایندهای فاصلهگزینی مردم از مطبوعات و راهکارهای کاهش آن: ارائه یک مدل پارادایمی [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 71-110]
مدرنیتهبازنمایی اضطراب شهری و اسطوره زدایی در سینمای ابرقهرمانی با نگاهی به اندیشههای والتر بنیامین [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 141-173]
مدل ارتباطیابعاد ارتباطی مناسک در جهان معاصر: فراگرد ارتباطی در راهپیمایی اربعین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 7-34]
مدیریت رسانهبررسی چالشهای ایجاد و گسترش داستانسرایی فرارسانهای در تولیدات رسانهای ایران [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 111-139]
مطالعات گیممطالعه تطبیقی محتوای بازی «فرقه اساسینها» و افسانههای حشاشین [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 139-172]
مطالعه موردیآسیبشناسی جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران؛ مبتنی بر موردکاوی [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 207-238]
معلمان ابتداییطراحی و اعتباریابی چارچوب سواد فرهنگی معلمان دورۀ ابتدایی [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 125-172]
معنابازنمایی زنانِ اینفلوئنسر اینستاگرام از زندگی روزمره خانوادگی در دوران کرونا [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 7-40]
مناسکتلازم ظاهر و باطن در نظریه قرآنی مناسک استنطاق آموزههای فرهنگی سوره مبارکه حج [دوره 24، شماره 63، 1402، صفحه 25-50]
ن
ناموسبازنمایی «غیرت ناموسی» در سینمای دهه 1390 ایران [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 195-222]
نسل وایواکاوی برساخت معنایی سبک زندگی زنان نسل وای شهر تهران [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 205-236]
نشان ملی ایرانگفتمانکاوی انتقادی نشانهای ملی دوره قاجار و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای وندایک [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 173-204]
نظام حکمرانی فرهنگی ج.ا.ا. رایزن فرهنگیالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
نگرش به سقطجنینپیشبینی تغییر رفتار باروری زنان در استان تهران بر اساس رویکرد فرهنگی با استفاده از مدلسازی عامل بنیان [دوره 24، شماره 62، 1402، صفحه 41-83]
نوجوانانهویت های دوگانه در فضای مجازی- واقعی نوجوانان (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه استان اردبیل) [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 33-64]
و
وابسته فرهنگیالگوی بایستگی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در انگلستان [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 175-206]
والتر بنیامینبازنمایی اضطراب شهری و اسطوره زدایی در سینمای ابرقهرمانی با نگاهی به اندیشههای والتر بنیامین [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 141-173]
ه
همگرایی رسانهایبررسی چالشهای ایجاد و گسترش داستانسرایی فرارسانهای در تولیدات رسانهای ایران [دوره 24، شماره 64، 1402، صفحه 111-139]
هویتهویت های دوگانه در فضای مجازی- واقعی نوجوانان (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه استان اردبیل) [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 33-64]
هویت دوگانههویت های دوگانه در فضای مجازی- واقعی نوجوانان (مورد مطالعه: دانشآموزان دوره دوم متوسطه استان اردبیل) [دوره 24، شماره 61، 1402، صفحه 33-64]